Onze campagne ‘De onvermijdelijke aftakeling’ is opnieuw in de prijzen gevallen en genomineerd. Dit draagt bij aan extra aandacht voor de ziekte ALS.

Prijzen:
  • PR Awards: zilver in categorie Non-Profit
    De jury: “Met een ijzersterk inzicht geeft deze case een nieuwe dimensie aan ALS; een narratief dat naadloos past bij PR en mensen raakt. De impact was groot: zichtbaarheid, donaties én werving van donateurs namen aantoonbaar toe. Actueel, origineel en zorgvuldig uitgevoerd; een creatieve aanpak die terecht met zilver wordt bekroond. Met nog iets meer verzilverde nieuwswaarde had goud binnen bereik gelegen”.
  • Audify Award: beste audiocommercial
    De jury: “Stichting ALS Nederland maakte indruk met een cleane, gedurfde aanpak die rechtstreeks binnenkomt. De inzet van echte patiënten, en het hoorbaar maken van hun ziekteproces, zorgt voor een ongekende urgentie en emotionele lading. Het resultaat is een campagne die kippenvel bezorgt en bewijst hoe krachtig audio kan zijn als drager van emotie”.
Nominaties:
  • Grand Prix Content Marketing: categorie Non-Profit
    Uitreiking op 6 november
  • Effie Awards
    Uitreiking op 13 november
  • Influencer & Content Marketing Awards
    Uitreiking op 19 november
De campagne won eerder dit jaar deze prijzen:
  • Finaleplek Ster Gouden Loeki
  • SAN Accent in categorie Brand Excellent
  • Esprix Awards in categorieën Sales promotions & Activations (goud) en Charity & Not for profit (brons)