Wie zijn wij

Bestuur

Het bestuur is verantwoordelijk voor het besturen van de stichting. Daaronder valt in ieder geval het bepalen van het beleid, het vaststellen van de financiële richtlijnen en het hebben van de eindverantwoordelijkheid voor de dagelijkse leiding. Gedetailleerde uitleg over het bestuur vindt u in ons jaarverslag.

Het bestuur bestaat uit:

Gorrit-Jan Blonk

Gorrit Jan Blonk,
Directeur – Bestuurder

Tom Bos,
Hoofd Bedrijfsvoering – Bestuurder

Management Team

De hierboven genoemde bestuurders maken ook onderdeel uit van het management team.

Ineke Zaal,
Manager Major Events en Patiëntencontact
Mail: i.zaal@als.nl

Frederique Kram,
Manager Marketing, Communicatie & Fondsenwerving, aanspreekpunt voor de pers
Mail: f.kram@als.nl

Medewerkers

Naast het bestuur en het management team bestaat het team van Stichting ALS Nederland uit de volgende medewerkers:

Patiëntencontact

Kelly Melssen,
Patiëntencontact
Mail: k.melssen@als.nl

Karin Kramer,
Patiëntencontact
Mail: k.kramer@als.nl

Relatiebeheer

Anja Bramsen,
Relatiebeheerder Schenken & Nalaten en Nabestaandencontact
Mail: a.bramsen@als.nl

Marlies van Eunen,
Relatiebeheerder Regioteams & Acties
Mail: m.vaneunen@als.nl

Roxani Demetriadis,
Relatiebeheerder Major Events
Mail: r.demetriadis@als.nl

Janet van der Have,
Medewerker Relatiebeheer Schenken & Nalaten en Nabestaandencontact
Mail: j.vanderhave@als.nl
Meer weten over Janet? Zie haar verhaal

Marketing & Communicatie

Liesbeth de Groot,
Senior Fondsenwerver Particulieren
Mail: l.degroot@als.nl

Joost Kokke,
Senior medewerker Marketing & Communicatie
Mail: j.kokke@als.nl

Kiki Riemens-Kruize,
Medewerker Marketing & Communicatie
Mail: k.kruize@als.nl

Vrijwilligers

Naast de inzet van de vele vrijwilligers die in het hele land bezig zijn met fondsenwervende activiteiten, worden de medewerkers op het kantoor in Den Haag bijgestaan door tal van betrokken vrijwilligers. Wilt u ook vrijwilliger bij Stichting ALS Nederland worden? Klik dan hier voor meer informatie.